Omschrijving
Luchthavenweg 59 te Eindhoven
ca. 285 m2 kantoorruimte te huur
TE HUUR € 100,00 per m2 per jaar exclusief BTW
OMSCHRIJVING
Algemeen
Het betreft een opvallend, multi-tenant kantoorgebouw met 4 kantoorlagen en een uitgebreide parkeervoorziening gelegen in de dynamische mixed-use omgeving van luchthaven ‘Eindhoven Airport’. Doordat het gebouw tegenover de terminal ligt, biedt het naast alle winkel- en horecavoorzieningen tevens een magnifiek uitzicht op het luchthavencomplex. Voor de verhuur is nog slechts de 2e etage beschikbaar.
Verdieping Oppervlakte
2e etage Kantoorruimte rechtervleugel Ca. 285,20 m²
Totaal Ca. 285,20 m²
Het object beschikt al over een energielabel B. Hiermee voldoet het object reeds aan de overheidsdoelstelling dat vanaf 2023 alle kantoorgebouwen minimaal een energielabel C dienen te hebben.
LOCATIE
Bereikbaarheid
Het kantoorgebouw bevindt zich tegenover de luchthaventerminal aan de hoofdtoegangsweg naar Eindhoven Airport, op slechts op enkele minuten afstand van de op- en afritten van de Rijksweg A2/N2 (Amsterdam – Eindhoven). Sinds augustus 2019 is de nieuwe aansluiting op de N2 geopend waarmee een snellere doorstroming is ontstaan van verkeer komende vanuit dit gebied. Via de opritten zijn bovendien de A58 (Eindhoven-Tilburg), de A50 (Eindhoven – Nijmegen) en de A67 (Antwerpen-Eindhoven) heel gemakkelijk en snel te bereiken. Het stadscentrum van Eindhoven is vanaf ‘Eindhoven Airport’ middels de Hoogwaardig Openbaar Vervoerslijn (HOV) erg goed bereikbaar, naast de reguliere stadsbusverbindingen. Er vertrekt om de 10 minuten een bus richting centrum. Bovendien verzorgt “Eindhoven Airport” dagelijks lijnvluchten naar een groot aantal belangrijke Europese steden.
Parkeren
Er zijn in totaal circa 56 parkeerplaatsen op eigen terrein beschikbaar, welke naar rato toebedeeld worden. Voor de huidige leegstaande kantoorruimten zijn nog een aantal plaatsen beschikbaar. Aan de openbare weg zijn parkeerhavens voor betaald (kort) parkeren. Desgewenst is er via Eindhoven Airport extra parkeercapaciteit beschikbaar in Parkeergarage 01 van Eindhoven Airport.
Omgevingsfactoren
Het kantoorgebouw kent een prominente situering recht tegenover de terminal van ‘Eindhoven Airport’ op het gelijknamige bedrijventerrein. Het bevindt zich op de hoek van de hoofdweg Luchthavenweg en zijstraat Freddy van Riemsdijkweg. Het betreft een representatieve en markante kantoorlocatie waar gerenommeerde partijen zoals Ordina, UPS, Koninklijke Marechaussee, United Consumers, Heyday en ASML zijn gevestigd. Door de enorme groei in passagiers die Eindhoven Airport al jaren doormaakt, is de luchthaven ook fysiek fors gegroeid met uitbreiding van de terminal en het Tulip Inn hotel Eindhoven Airport. In de terminal is een breed aanbod van lunch- en winkelfaciliteiten beschikbaar, zoals La Place, Starbucks, McDonald’s, Ako, Rituals en AH to go. Het hotel en het Business Center op de 1e etage van de terminal bieden bovendien uitgebreide faciliteiten voor meetings, conferenties en/of cursusruimten. Bedrijventerrein “Eindhoven Airport” is van oudsher een luchthavengebonden bedrijventerrein en heeft zich ontwikkeld tot een hoogwaardig kantoren- en bedrijvenpark met een diversiteit aan regionaal-, landelijke en vooral wereldwijd opererende bedrijven.
OPLEVERINGSNIVEAU
Kantoorruimte
De kantoorruimte beschikt thans over o.a. de navolgende voorzieningen:
• Representatieve, gerestylde centrale hal met bordestrap en personenlift;
• Gemeenschappelijke dames- en herentoiletgroep per etage;
• Gemeenschappelijke pantry per etage;
• Afsluitbare toegangsdeur naar kantoorvleugels;
• Aluminium kozijnen met zonwerende, dubbele beglazing, alsmede te openen ramen;
• Systeemplafonds met bandrasters op 1,80 m en TL-inbouwarmaturen;
• Huidige kamerindeling* van systeemwanden met plafondhoge deuren en glazen zijlichten;
• Huidige vloerbedekking / tapijt*;
• Luchtbehandelingsinstallatie met topkoeling;
• Verwarming middels convectoren met metalen omkasting of paneelradiatoren;
• Plintkabelgoten met huidige databekabeling* en wandcontactdozen;
• Fraaie ronde meetingroom / executive office met inspirerend uitzicht op de luchthaven;
• Brandblusapparatuur en noodverlichting.
*: genoemde zaken worden eenmalig ter beschikking gesteld door verhuurder aan huurder(s). Aanpassingen, onderhoud, vervanging en verwijdering komen voor rekening en risico van huurder.
HUURGEGEVENS
Huurprijs kantoorruimten
€ 100,00 per m² per jaar, te vermeerderen met btw.
Huurprijs parkeerplaatsen
€ 800,00 per plaats per jaar, te vermeerderen met btw.
Huurtermijn
Vijf (5) jaar en telkens verlengingsperioden van vijf (5) jaar.
Opzegtermijn
Twaalf (12) maanden voorafgaande aan de expiratiedatum, wederzijds opzegbaar.
BTW
Er wordt geopteerd voor een met btw belaste verhuur.
Zekerheidsstelling
Doorlopende bankgarantie of waarborgsom ter grootte van 3 maanden huur inclusief servicekosten en inclusief btw.
Indexering
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI voor alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal nimmer minder bedragen dan de huurprijs van het voorafgaande jaar.
Voorschot servicekosten
Een voorschot bedrag (inclusief gas, water en elektra) van € 35,00 per m2 per jaar, te vermeerderen met btw, jaarlijks op nacalculatie te verrekenen.
Betalingen
Per drie (3) maanden vooruit.
Aanvaarding
Aanvaarding per direct mogelijk.
Huurovereenkomst
Conform het model opgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) 2015 met bijhorende Algemene Bepalingen.
Disclaimer
Deze brochure is door ons kantoor met de meeste zorg samengesteld aan de hand van de door de eigenaar aan ons ter hand gestelde gegevens en tekeningen. Derhalve kunnen wij geen garanties verstrekken, noch kunnen wij op enigerlei wijze eventuele aansprakelijkheid voor deze gegevens aanvaarden.
Kenmerken
Te openen ramen
Systeemplafond
Toilet
Pantry
Verwarming
Kamerindeling
Locatie
Reviews
Communcatie is helder en de vaart blijft er goed in. Fijn om met Zoë te werken!
Arlo
Ik ben Erik Stock van Place for Bizz, samenwerkingspartner van The Key. De samenwerking verloopt heel goed met Zoë Fliervoet, korte lijnen en een heel prettig contact. Er wordt snel geschakeld en afspraak is afspraak.
Erik Stock
Place for BizzVan oriëntatie tot aan afronding heel plezierig en efficiënt ondersteund door The Key. De ideale plek voor ons kantoor gevonden en heel vlot de procedure doorlopen – waarvoor hartelijk dank!