Emmasingel 33–35 | Eindhoven

KENMERKEN

Status

Beschikbaar

Adres

Emmasingel 33–35

Plaats

Eindhoven

Aanvaarding

direct

Huurprijs

Kantoor oppervlakte

2.500 m2

Werkplekken

op aanvraag

Brochure









FOTO'S















OMSCHRIJVING OBJECT

De Emma – Eindhoven

De locatie Welkin en Meraki is gelegen in het historische centrum van de stad en op 2 stappen van het winkelgebied. Op slechts 4 minuten lopen van het Centraal Station van Eindhoven. De City Center-sfeer die je in de Emma voelt, drijft de energie en dynamiek in het gebouw.

Het huren van een kantoorruimte aan de Emmasingel in Eindhoven Centrum brengt vele voordelen met zich mee. Je maakt namelijk naast je kantoorunit ook gebruik van de vele voorzieningen, waaronder de diensten van de receptie. Bij binnenkomst word je netjes begroet en meerdere werkzaamheden kunnen door de receptionisten worden overgenomen, bijvoorbeeld binnenkomende telefonie. Daarnaast vind je in het kantoorgebouw een restaurant, hier kun je heerlijk een hapje eten met een klant of gezellig na werktijd met collega’s. Wil je tussen het werken door even wat frisse lucht? Geniet op een van de buitenterrassen!

BESCHIKBAARHEID
1e Etage
• Private office voor 12 personen 1x beschikbaar €3600,- excl btw
• Private office voor 6 personen 1x beschikbaar €1800,- excl btw
• Private office voor 3 personen 1x beschikbaar €900,- excl btw
• Private office voor 14 personen 1x beschikbaar €4200,- excl btw
• Private office voor 11 personen 1x beschikbaar €3300,- excl btw
• Private office voor 21 personen 1x beschikbaar €6300,- excl btw

2de Etage
• Private office voor 8 personen 1x beschikbaar €2400,- exlc btw
• Private office voor 10 personen 3x beschikbaar €3000,- excl btw
• Private office voor 14 personen 1x beschikbaar €4200,- excl btw
• Private office voor 21 personen 1x beschikbaar €6300,- excl btw
• Private office voor 18 personen 1x beschikbaar €5400,- excl btw

Diensten die u kunt verwachten
– 5 sterrenhotel gastvrije ontvangst en receptieservice
– gemoduleerde airconditioning
– vrij toegankelijke lounges op de begane grond en op de kantoorverdiepingen
– auditorium, bar en restaurant
– automatische passagiersliften en een goederenlift
– toegang en faciliteiten voor mindervaliden
– ondergrondse en beveiligde parking
– digitale telefonie
– corporate standaard ultrasnel, redundant en beveiligd internet
– voice over IP telefonie in elk kantoor
– elektriciteit, gas, water en alle nutsvoorzieningen inbegrepen
– volledig uitgeruste en gemeubelde kantoren
– volledig ingerichte keukens en copypoints per verdieping
– hoogwaardige kantoorinrichting en premium afwerking
– ‘Specialty Grade’ en fair-trade koffie inbegrepen
– organische theesoorten, bruisend en niet bruisend water inbegrepen